چرا دیگه بخیه های من نمیفته😑

۳ پاسخ

برای منم نیوفتاده
به من گفتن جذبیه

من بخیه سزارین 25روزگی کشیدم انشالله براشمام زود میفته

برا منم همین طور خسته شدم دیگه😫

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان 🎀دلوین🎀 مامان 🎀دلوین🎀 ۱۱ ماهگی
مامان علی و نیکان مامان علی و نیکان ۵ ماهگی