هنوز بخیه هام نمیفته طبیعیه☹️

۴ پاسخ

اره من دوتا دیگش مونده کنده نمیشه🤣

آره طبیعیه

جاشو خشک نگه می‌داری ؟
می‌ذاری هوا بخوره ؟سشوار میگیری روش
اگه این کارارو میکنی و نمی‌افته یبار با بتادین بشور می‌افتع

آره مال من چهل روز بعد افتاد

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی
مامان 💓🌛🌸انس مامان 💓🌛🌸انس روزهای ابتدایی تولد