دوشبه کمر درد پریودی دارم طبیعیه؟

۸ پاسخ

منم کمردرد بودم دکتر بهم شیاف داد

البته بارداری قبلیم میگفت طبیعیه و سقط کردم..اگر دکترم خوب بود بهم شیاف میداد

آره طبیعیه

شیاف پروژسترون، مقعدی بزارین یکی صبح یکی شب،کلا درد رو برطرف میکنه

دکتر به من گفت درد پریودی طبیعی نیست حتما بیا پیشم..

وااای😑😑😑منم درحدی که هر لحظه منتظر بودم خون بیاد

آره طبیعیه

من از دکتر پرسیدم گفت اول بارداری طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری