بین این دو اسم یکی انتخاب کنید
آمنه یا زکیه

۹ پاسخ

زکیه

زکیه بهتره بنظرم

ببخشید این سوال رو میپرسم دلیل اینکه این اسما رو انتخاب کردن چیه ینی از قبل این اسما رو داشته الان میخواد فقط یکیشو صداش بزنن

باز آمنه بهتره

اسم مادرش را بگو تا بهت بگم ابجد آمنه براش بهتره یا زکیه

هیچکدوم این همه اسم های خوشگل بابا بیخیال قدیمی نزار

ببین مثلا اسم های نزدیک آمنه بذار جدیدتر باشه
مثلا ریحانه
ببخشید اینو گفتما چون اکثربچه ها بعدا میگن چرا اسم جدیدتر برام نذاشتین

آمنه

آمنه

سوال های مرتبط