۸ پاسخ

اگه قند نداری بستنی خوبه

سکسکه هست مخصوصا بعداز هروعده غذایی بیشترمیشه

ریتم منظم سکسکه اس

آجیل حلیم کباب آبگوشت بلالی برای وزن گیری عالیه

بادوم درختی روزی ۱۴تا
مویز
آبگوشت چلوگوشت گوشت کبابی

سلام عزیزم صبح بخیر
برا وزن گیری.حبوبات
.کباب
.آش.حلیم
. مغزیجات
بستنی

ریتم منظم ریز یعنی سکسکه

سکسکه س عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آریا🫀 مامان آریا🫀 روزهای ابتدایی تولد