کسی تجربه سزارین با هموگلوبین 9 رو داره؟

۲ پاسخ

مال من ۹ بود سزارین دوممه

برامنم ۹ ولی سزارینه دوممه الان اهنتو زیاد کن بخوره بره بالا من دوتاش کردم

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم☀️ مامان نور زندگیم☀️ ۶ ماهگی
مامان سودا و سوین💞 مامان سودا و سوین💞 هفته سی‌وسوم بارداری