۶ پاسخ

من که پسرمو نزاشتم دخترمم نمیزارم

نزار کمرش نابود میشه

نزاری به نظرم بهتره

از ۸ ماهگی روزی یک رب دو بار در روز مجازه تا ۱۱ماهگی

منم دکتر ارتوپد گفت خیلی بده نگرفتم اصلا

والا نذار

سوال های مرتبط