آبگوشت ناهار بچه ها

تصویر
۳ پاسخ

خیلی خوبه نوش جونشون
من تازه فهمیدم پسرم عاشق تلیت آبگوشته

عزیزم بچه هات دست زدن و بای بای بلدن؟؟

سلام عزیزم میگم چیا کردید داخلش؟ طرزتهیه شو میگید

سوال های مرتبط

مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی
مامان فسقل مامان فسقل ۱۴ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۱ سالگی
مامان هدی و مهدیه مامان هدی و مهدیه ۶ سالگی
مامان 👱🏻‍♀️Hannah💖 مامان 👱🏻‍♀️Hannah💖 ۲ سالگی