عزیزم میگم کالسکه دختر منم این جوری هست میشه بگین چه جوری جمع میشه من هنوز استفاده نکردم نمیدونم چه جوری جمع اش کنم
سلام عزیزم روبیکا داری اگر داری من گروه برای مامانا دارم میتونی هر سوالی داشتی بپرسی 🫵 قبل آمدند ویس بدید تا بفهم خوانومی آقا ریم 🚫
اینم آیدی روبیکا اگر خواستی لینگ برات ارسال بشه پیام بدید
@Sssiiiieeeeennnnnoooo
بله من
راضیم خیلی سبک و خوش دست کابین سایزه و از بدو تولد به صورت صاف قابل استفاده است اما حالت شیب دارش یکم شیبش زیاده برای نوزاد فکر میکنم ۵ ماه اینا بشه شیب دار استفاده کنم
من نمیدونم مال خودم این مدله دقیقا یا نه
ولی دسته ش رو به مادر شو نیست میخوام بفروشمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.