۱۱ پاسخ

منم دارم تا الان خوب بوده فقط چند بار استفاده کردم

دارم فعلا استفاده نکردم

منم دارم راضیم

من دارم ولی تاحالا استفاده نکردم 😐

چند خریدین

من برند کیلیدو دارم عالیه

سبکه راحت تا میشه؟چجوریاسگ

چقد خریدی؟

من دارم خیلی خوبه

منم دارم مارک دلیجان عالیه

من دارم عالی

سوال های مرتبط

مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 ۷ ماهگی