منم دارم تا الان خوب بوده فقط چند بار استفاده کردم
دارم فعلا استفاده نکردم
منم دارم راضیم
من دارم ولی تاحالا استفاده نکردم 😐
چند خریدین
من برند کیلیدو دارم عالیه
سبکه راحت تا میشه؟چجوریاسگ
چقد خریدی؟
من دارم خیلی خوبه
منم دارم مارک دلیجان عالیه
من دارم عالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.