من چرا دردام شدید و منظم نمیشن؟

۶ پاسخ

دوش گرفتم و رحمم تحریک کردم و دوش گرم گرفتم ،دریغ از انقباض های قوی

من اصلا هیچ دردی ندارم😄

و شدید شه

زوده حالا

چجور دردایی داری؟

درد های کاذب هست داری آمادت میشی

سوال های مرتبط

مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان ...... مامان ...... ۱۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۸ ماهگی