چرا من دردام شدید نمیشه
کیذ مثل من خسته شدن

۵ پاسخ

من درد دارم اما کم ولی دهانه رحم باز نشده نمیدونم چیکار کنیم زودتر زایمان کنیم

من😢سزارینم شنبه هفته بعدعملمه ولی تااونموقع میمیرم😢خستم خیلی خسته الانم دردپریودی دارم نی نیهم خودشوسفت میکنه همش

منم همینم

منم درد ندارم🫠

من ک اصن درد ندارم
شکمم خیلی بالاس😑😑😑

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمان مامان آرمان ۸ ماهگی
مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان ساحل خانم مامان ساحل خانم ۱۰ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۱ ماهگی