۵ پاسخ

نه عزیزم.من رو کابینت میذارم.

میذاشتم یخچال قبل اینک بدم درمیاوردم یکم گرم میشد میدادم

نه بیرون میذارم
رو میز🤪

من ک نمیزارم

اره عزیزم یخچالی

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۱ ماهگی