ب نظرتون بانوج چطوره؟کاربرد داره بگیرم ؟

۲ پاسخ

من دوستم گرفت خیلی راضی بود بهم گفت حتما بگیرم منم گرفتم

می‌خوام ببینم اگه کاربرد داره بگیرم وگرنه الکی نگیرم

سوال های مرتبط

مامان ناژیا مامان ناژیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی