۱۲ پاسخ

من از سیسمونی مادربزرگ گرفتم

سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم سوالاتون و رایگان پاسخ میدم ضمنا تو روبیکا هم گروه چت تجربیات مادران باردار و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy

من اینو از هدیه مادربزرگ تو کشاورز خریدم یه ماه پیش تاشو هست جنسش عالی ۲۷۰۰ تخفیف خورده بود فقط الان نمی‌دونم داره یانه با همین قیمت

تصویر

من بانوج‌ دست دوم در حد نو دارم اگه خاستی
۱ونیم میدم

حتما حتما بگیر
برا بچه اولم عصا دستم بود

از سایت سانی بیبی

من گرفتم عالیه حتما بگیر

من از سیسمونی فسقلی گرفتم واقعا عصای دستمه

من از خیابون کامیاب گرفتم، واقعا خوب بود

من پاساژ فردوسی تو خ خسروی قیمت گرفتم ۴/۵۰۰-یه مدلشم بود تاشو بود۳/۵۰۰

هفده شهریور یا سیسمونی فسقلی داخل توس

منم میخوام بگیرم وای نمیدونم خوبه یانه -شبا دخترمو تو پتو میزاریم تابش میدیم تا بخوابه -کولیکم نداره ها ولی موقع خوابیدن گریه میکنه

سوال های مرتبط

مامان iliya مامان iliya روزهای ابتدایی تولد
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان هاکان 🧿 مامان هاکان 🧿 ۲ ماهگی