من از سیسمونی مادربزرگ گرفتم
سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم سوالاتون و رایگان پاسخ میدم ضمنا تو روبیکا هم گروه چت تجربیات مادران باردار و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy
من اینو از هدیه مادربزرگ تو کشاورز خریدم یه ماه پیش تاشو هست جنسش عالی ۲۷۰۰ تخفیف خورده بود فقط الان نمیدونم داره یانه با همین قیمت
من بانوج دست دوم در حد نو دارم اگه خاستی
۱ونیم میدم
حتما حتما بگیر
برا بچه اولم عصا دستم بود
از سایت سانی بیبی
من گرفتم عالیه حتما بگیر
من از سیسمونی فسقلی گرفتم واقعا عصای دستمه
من از خیابون کامیاب گرفتم، واقعا خوب بود
من پاساژ فردوسی تو خ خسروی قیمت گرفتم ۴/۵۰۰-یه مدلشم بود تاشو بود۳/۵۰۰
هفده شهریور یا سیسمونی فسقلی داخل توس
منم میخوام بگیرم وای نمیدونم خوبه یانه -شبا دخترمو تو پتو میزاریم تابش میدیم تا بخوابه -کولیکم نداره ها ولی موقع خوابیدن گریه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.