۷ پاسخ

ایجووون مبارکه

پسر من اصلا پستونک نمیگیره

اگه اینو نگرفت براش اونت ارتودنسی بگیر راحت میگیره ولی حتما پستونک بده بهش خیلی راحت میشی

پستونک تمام سیلیکونی برای نوزاد خیلی بهتره من همون تو بیمارستان دادم بهش الان خیلی خوب میگیره دوس داره

ای جان 😍

ای جون چه نازه

مبارکش باشه😍❤️

سوال های مرتبط

مامان ملکا👧🏻🩷 مامان ملکا👧🏻🩷 ۸ ماهگی
مامان پسرکم🥰 مامان پسرکم🥰 ۸ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۹ ماهگی
مامان آرسام و ایسو مامان آرسام و ایسو ۹ ماهگی
مامان فسقلی💙🥺 مامان فسقلی💙🥺 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی