۸ پاسخ

عزیزم از شما ۱۰ نیست مهم momهست که ۲ هست
حالا به دکتر نشون بدید چیزی نیست

من که خیلی سر در نمیارم ولی تو توضیحات و نمودار چیزی مبنی بر بد بودن نزده

منم ۳.۵ بود بنظرم زیاد بود نسبت ب رنج دکترم گفت ریسک هات پایین عالیه اونو ول کن

نگران نباش چیزی نیس.
به دکترت نشون دادی؟

زدم نوشته بین ۱باید باشه و کمتر از نیم نباشه مال من نوشته ۱۰.۰از استرس دارم میمیرم

واسه من کمه

سلام خوبی 15هفتته واسه جنسیت رفتی گلم؟

توگوگل بزن

سوال های مرتبط

مامان عزیز مامان عزیز هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نور چشم 😍 مامان نور چشم 😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 💙 بنیامین 💙 مامان 💙 بنیامین 💙 ۸ ماهگی
مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌وسوم بارداری