تیرویید
توروخدا آزمایشم رو نگاه کنید

تصویر
۶ پاسخ

نگران نباش عزیزم دوسه هفته که قرص بخوری تنظیم تنظیم میشه

بالاست

تیروئیدت بالاست کم کاری گرفتی باید بری پیش متخصص غدد دارو شروع کنی

بالاست قرص میخوری؟

زیاده یکم عزیزم

یکم بالاس

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد