آزمایشت که اوکی
ولی چرا نمیری بیمارستان من دکتر یک روز درمیون بیمارستان روزا بیمارستان عصرا مطبش الان واقعا هزینه ویزیت خیلی شده دکترم تو سال جدید ۶۵۰ کرده منم نرفتم رفتم بیمارستان
همه چی خوبه و کم خطره عزیزم
خوبه همه چیز نرمال کم خطره
بهداشت برو گلم.
خوبه، برو بهداشت برات چک میکنه همه چی
خوبه ازمایشت
با این
اینم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.