۵ پاسخ

طبیعیه عزیزم رحم داره جا باز مبکنه کشیده میشه سمت بالا.گرفتگی پاها ک طبیعیه همه دارن

منم سمت پای چپم اینجوریه سنگینه وقتی درد میگیره مثل اردک راه میرم🥲

احساس سنگینی عجیبی هم زیر شکمم دارم انگار یه بادکنک پر اب و دردناک و حساس زیر دلمه

منم الان زیر شکمم درد میکرد تیر میکشید ول میکرد

برو بیمارستان یا برو پیش دکترت

سوال های مرتبط