خانوما ب نظرتون چ شیر خشکی بدم ب پسرم ک وزن بگیره

۴ پاسخ

من آپتامیل پرو میدم خیلی خوبه

اپتامیل پرونوترا برای دخترم خوب بود وزن دهیش

نان برای وزن گیری خیلی خوبه

چند کیلو هست الان؟ وزن تولدش چند بوده؟

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی