۲ پاسخ

سلام خوبین منم باردارم هفته ۲۳ هستم الان گرفتم نمیدونستم آبله هست تعطیلیه هم بودیه دکتر اینترنتی گرفتم بهم دارو داد گفت برو دکتر زنان فردا بهت سونو بنویسه

من اوایل بارداری همسرم گرفته بود ولی من خودم چون بچگی گرفته بودم نگرفتم دیگه

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین و هایلین مامان ماهلین و هایلین ۶ ماهگی