۴ پاسخ

چون بخاطر لگنم و پاهام فلج شده بودم
دیکه دکتر گفت تو این هفته
امروز اینقد درد داشتم لگن و پاهام و تند تند سرویس
تا دخترخالم تو اتاق عمل ب دکترم گفته بود بیارین ببینم
یهو خودمو رسوندم و گفتن برو اتاق عمل

مبارک باشه عزیزم♥️🌹دست راستت زیر سر ما باشه💚

چرا عزیزم؟به سلامتی ایشالله

چرا شوکه کننده
حالت خوبه ؟درد نداری؟🥹

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان آبنبات مامان آبنبات ۳ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی