مامانا میش از این سرلاک برا صبحونه داد

تصویر
۴ پاسخ

من برا صبحونه کلا سرلاک میدم بهش
راحت تره
پسر من ساعت ۸ بیدار میشه تا یه چیزی درست کنم بخوره دیر میشه همین سریع اماده میشه

اره میشخ

اره خوبه

من بیشتر عصرا یا سرشب میدم . صبحونه یا تخمرغ میدم یا فرنی

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🩷وتودلی مامان عسلچه🩷وتودلی هفته یازدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی
مامان رویا مامان رویا ۱۱ ماهگی
مامان رویا مامان رویا ۱۱ ماهگی
مامان آقا برسام مامان آقا برسام ۱۴ ماهگی
مامان رویا مامان رویا ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی