سلام خانوما شما واکسن آنفلوآنزا زدید

۶ پاسخ

تو فکرشم نمیدونم چ کنم

نه نمیزنم

من دیروز زدم ماما زنگ زدگف برا شما ک چاقین واجبه رایگانم هست بیا بزن رفتم زدم مثلامن جز پرخطرم😂

خانوما این چیو نشون میده

تصویر

منم دوهفته ای هست سرما خوردم

نه من ت تیر گرفتم آنفولانزا شدید الانم ک سرماخوردم

سوال های مرتبط

مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کایلین 🩷🎀 مامان کایلین 🩷🎀 ۴ ماهگی