۱۲ پاسخ

من زدم بدرد نمیخورد ی هفته بعد از اینکه زدم انفولانزا گرفتم الان شدید دیشب بستری بودم بشدت تب و لرز داشتم
منی که تو عمرم انفولانزا نگرفته بودم و سرما ک میخوردم خفیف خوب میشد😔😷ایکاش نمیزدم

من نه

بله منم زدم

زن داداشم زد سرما خورد اصلا تاثیر نداشت

من نزدم

من همش مریض بودم خوب نشدم که بزنم الانم وقتش نیست دیگه

بله زدیم

سلام منی ک 9 هفتمه و همش سرما میخورم نمیشه وقتی خوب شدم بزنم؟؟

آره زدم

بله آخر شهریور ماه دکتر گفت بزنم

سلام عزیزم بله من زدم

بله زدیم

سوال های مرتبط

مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کایلین 🩷🎀 مامان کایلین 🩷🎀 ۴ ماهگی