۴ پاسخ

نه چ خطرناکی

سلام عزیزم ،اینقد حساس نباش،من دخترم ۳ ساله هست و الان هم دقیقا هم ۱۴ هفته باردارم ،با دخترم رفتم کربلا و بیشتر اوقات هم بغلم بود. خداروشکر تا الان ن لکه بینی داشتم و رفتم سونو NTاوکی بود،بازم به بدن هرکسی ربط داره ،اگه تا الان لکه بینی و خونریزی نداشتی ،بارداری خطرناکی نداری و نگران نباش

هر چیزی که برات سنگینه، بلند کردنش خوب نیست

بغل نکنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وسوم بارداری