۳ پاسخ

خوش بحالت برا من بریچه پاهاش همش تو لگنمه
نمیتونم بشینم میره اون قسمت از رون که موقع نشستن خم میشه
خیلی میترسم نچرخه بگن سزارین کن😭

اره پایین

سر بچه پایینه

سوال های مرتبط

مامان پناه🍓 مامان پناه🍓 ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی