۳ پاسخ

من هرماه سینه هام درد میگیرن سرهمین میگم میشم ای خدا

علائم بارداری هم میشه عزیزم
چون من بااین علایم باردار هستم

گلم متم درد سینه داشتم باردار شدم

سوال های مرتبط