۳ پاسخ

دردهای تیرکشنده بخاطر رباط های رحمی هست که وقتی رحم بزرگتر میشه ایناهم کشیده ترمیشن البته گهگاهین نه همیشه

تا اخرش طبیعیه
سرویکست چنده و جفتت چطوریه؟

خیلی نگرانم

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری