بچها سونو NT برای تعیین جنسیت چقد درسته؟؟

۱۱ پاسخ

دختر خطا داره از خیلیا میگن دختره بعد انومالی پسره بعضیا هم درست در میاد

اگه سونوگرافی معتبر بری اگه احتمال بگه همون میشه

انومالی بعد از NT انجام میشه؟؟

برای منو ان تی صددرصدی گف پسره و انومالی هم پسر بود

مال منکه درست بود

اگ جای خوب بری ۹۰درصد

۶۰ درصد انومالی ۱۰۰ درصد میشه

الان دیگه ۹۰ درصد درست درمیاد
بخصوص اگه دختر باشه

بستگی داره چقدر دکتر احتمال بده

۵۰ ۵۰

۵۰ـــــ۵۰

سوال های مرتبط

مامان 💖آرنیکا💖 مامان 💖آرنیکا💖 ۸ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بی اعصاب مامان بی اعصاب هفته سی‌ام بارداری
مامان بسکوییت🤍 مامان بسکوییت🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری