مامانا بچم نصف شب شیربخواد اب بدم؟؟؟اگه نخورد چی؟؟؟

۲ پاسخ

تاپبک هامو بخون خیلی سخته جدا کردن از شیر من انقد عذاب وجدان دارم

آب بده شیشه شیر نمیخوره شیر بریزی بخوره دختر من کلا شیر نخورد
منم۴شبه گرفتم روزا انقد خستش میکنم ک شب دو بار بیدار میشه میگه ممه بهش آب میدم میخوابه یا سینمو میارم میزاره دهنش میگه عه زود درمیاره میخوابه

سوال های مرتبط