ساقه طلایی😂
موززززز
من از گشنگی بمیرم حال ندارم از جام بلند شم برم چیزی بخورم🤣
من چون دخترم همش شیر میخوره خیلی ضعف میکنم هرچی دم دستم باشه میخورم اگه چیزی نخورم صبح ی دل دردی میگیرم حد نداره
هیچ😂
نون پنیر
هرچی باشه، ولی اکثرا میوه
نون پنیر سبزی. غذای ازشام مونده .کیک هرچی گیربیاد خلاصه
بعد از شام هیچی نمیخورم بجز آب ولرم
اول نون پنیر حال نداشتم چایی بیسکویت
من یکم پیش نذری که مادرشوهرم واسه فردای شوهرم داده بود ببره سرکار گرم کردم خوردم😶😂اما اگه غذا نباشه، بیسکوییت، شیر و اینجور چیزا میخورم،
همین الان گرسنه بودم ی کلوچه و ی لیوان شیر زدم جات خالی
من قبلا همه چی میخوردم الان گشنم میشه ولی هیچی میلم نمیکشه بخورم نهایت یه لیوان شیر میخورم
شیر با بیسکویت
بادوم زمینی
آجیل سلامت 😄
هر چی دم دست باشه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.