اینجا باید چی بنویسم اسم خودم رو یا اسم دخترم رو

تصویر
۱ پاسخ

اول اسم مدرسه بعد اسم خودت بعد اسم دخترت کادر پایینم مربوط به پزشکه

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۱۶ ماهگی
مامان الوین 🤍👶🏻 مامان الوین 🤍👶🏻 ۱۰ ماهگی