۲ پاسخ

اضافه وزن ندارین؟

از بس رو پا ایستادی و راه میری منم همینجورم باید استراحت کرد که نمیشه

سوال های مرتبط

مامان پرنسا و پارسا مامان پرنسا و پارسا ۲ سالگی
مامان محمدحسین وحسیبا مامان محمدحسین وحسیبا ۱ سالگی