۵ پاسخ

استراحت کن خوب نشدی برو بیمارستان

اگه منظمه برو بیمارستان چون خطرناکه

خب ممکنه انقباض باشه باید حتما چک بشه

طبیعیه عزیزم استراحت کن اگه دیدی زیاد میشه برو دکتر اگه تموم‌شد چیزی نیست از الان به بعد هی میگیره و ول میکنه دیگه

تایم بگیر از منظمه برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی