۶ پاسخ

گروه قم میاب

میگن ماه آخر خورده بشه بخاطر وزن گیری جنین.
ولی آبگوشت یه بار خوردم چند روز پیش

منم خوردم

من مرتب میخوردم مشکلی نداشت

من خوردم نه مشکلی نبود
ولی زیاد فقط نخور

من خوردم ولی فقط ابشو اونم خیلی کم نمیدونم ولی مشکلی داره یانه برا منکه اتفاقی نیوفتاد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامي فندوقی مامان مامي فندوقی ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وششم بارداری
 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Danil 💙نی نی مامان Danil 💙نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آریا👼🏼🤰🏻 مامان آریا👼🏼🤰🏻 هفته سی‌وششم بارداری