۴ پاسخ

من از ۸ ماهگی گرفتم

افرا خودش دیگه نخورد🥰

آره
سخت نه
خودش دیگه نخورد
موقع خواب میخوره
الان داره می‌خوابه رو پامه ۲۴۰ تا دادم داره میخوره
می‌خوابه
نصف شب بیدار میشه ساعت س چار
بهش آب میدم میخوره
پستونک میزارم دهنش دوباره میزارم رو پام تکون میدم میخوابه
تا ۹ ده صبح می‌خوابه

من ازشیرخودم گرفتمش

سوال های مرتبط

مامان نیهاد💙😍 مامان نیهاد💙😍 ۱ سالگی
مامان نی نی من مامان نی نی من ۲ سالگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان ✨🐣امیر حسین🐣✨ مامان ✨🐣امیر حسین🐣✨ ۱ سالگی