خانما واکسن یکسالگس چندتاس

۵ پاسخ

بله هست اما از اول برای نورا نزده بودن دیگه نزدن

اونایی که پنوموکوک تو 6ماهگی هم زدن دیگه تو یکسالگی نمیزنن
اگر تو 6ماهگی نزدید تو یکسالگی بهش زده میشه

دوتا یک بازو یه ران هردو سمت راست

ی دونه دست راست

ی دونه بازو

سوال های مرتبط

مامان نیهاد💙😍 مامان نیهاد💙😍 ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۲ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی
مامان ویهان ❤ مامان ویهان ❤ ۱ سالگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱ سالگی
مامان رادمهر🤎 مامان رادمهر🤎 ۱ سالگی
مامان پسرک 💙✨ مامان پسرک 💙✨ ۱ سالگی