۵ پاسخ

خیلی لباس نگیر چون زود به زود رشد میکنه مخصوصا سایز صفر زیاد نخر،چون معلومم نیست چقدر باشه اندازش .من خودم سایز صفر خریدم با سایز ۱ و سایز ۲.سایز ۱ کمی بیشتر خریدم چون زمستون میفته

ازصفرتا۳باید براش بگیری الانم ک زمستون حتی بعد عید که کولر روشن میشه سعی کن آستین بلند تنش کنی از هر سایز۳دست بگیر واسه عوض به در

من میخواهم براش پسرم از سایز ۱ تا ۳ بخرم چون زمستونه هست

بستگی به فصلی داره که میاد دنیا گلم

. جواب دادن خبرم کن

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری