سلام دوستان من هم زایمان کردم .خدا شکر .

۳ پاسخ

به سلامتی قدمش پر خیر و برکت ان شالله

مبارک باشه عزیزم
زایمانت چطوربود

مبارکه عزیزم طبیعی بودی یا سزارین

سوال های مرتبط

مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان مامان جیرجیرک مامان مامان جیرجیرک ۱۲ ماهگی
مامان افرا مامان افرا روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین و آرتین مامان آیلین و آرتین ۸ ماهگی
مامان یاسین💙🫀 مامان یاسین💙🫀 ۴ ماهگی
مامان طاها وآرسام🥰 مامان طاها وآرسام🥰 ۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی
مامان هانا کوچولو💋 مامان هانا کوچولو💋 ۸ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا روزهای ابتدایی تولد