سلام دوستان بهترین زمان ختنه کی هست؟

۶ پاسخ

همون 6روزگی من هنپزم بچمو ختنش نکردم

از چهل روزگی تا قبل از ۳ ماهگی عالیه، هم نی نی اذیت نمیشه هم خودتون.من پسرمو ۴۵ روزگی ختنه کردم اصلا اذیت نشد.

من ۹روزگی بردم اذیت زیاد نشد بیشتر بخیه خاشم جذب شده

من ۳ ماه ونیم ختنه کردم

تا۴۰ختنه بشه برا بچه خیلی راحتتره از ده روزی تا۴۰

میگن از ده روزگی تا ۲ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان محسن مامان محسن ۱۲ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۴ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان 🤴دنیام پسرام مامان 🤴دنیام پسرام ۹ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۵ ماهگی
مامان کوچک 🩵 مامان کوچک 🩵 ۲ ماهگی