خانم هاشیاف فرتیژست تاچندهفته زدین؟

۲ پاسخ

سلام دکتر میگه معمولا تا کی بزنی به من گفت تا ۳۰ هفته

من هنوزم میزنم شبی یکی

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان محمدمعین مامان محمدمعین ۱۰ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حلماءخانم مامان حلماءخانم ۱۱ ماهگی
مامان شاهانن مامان شاهانن ۵ ماهگی
مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۷ ماهگی
مامان لیاناوامیراصلان مامان لیاناوامیراصلان ۹ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری