۵ پاسخ

ورم دست و پا،فشارخون بالا،سرگیجه و تاری دید از علائمشه

منم دفع میکنم خطرناکه؟

آزمایش ادرار فقط مشخص میکنه

سلام.تاجایی که میدونم علائمی نداره.باید ازمایش ادرار ۲۴ ساعته بدید

فک کنم ازمایش ادرار

سوال های مرتبط

مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان باقلوا مامان باقلوا روزهای ابتدایی تولد
مامان سپهری مامان سپهری ۱ ماهگی
مامان انامیس میناب مامان انامیس میناب ۵ ماهگی
مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی