سلام دوستان این استامینوفن خوبه بدم بخوره ؟

تصویر
۶ پاسخ

اره
ولی پاراکید عالیه

آره منم همینو دادم

اره اینم خوبه

آره خوبه

من پاراکید میدم عالیه

مخصوص نوزاده

سوال های مرتبط

مامان نویان👼🏻 مامان نویان👼🏻 ۱۱ ماهگی