رفلاکس پناهن بچه چجوری میشه ؟

۲ پاسخ

استفراغ نمیکنه یا خیلی کمتر از حالت شدید. اما کاملا متوجه میشی تا تو گلوش بالا میاد قورت میده.

لایک کن بخونم

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۱۱ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی