دخترا طول سرویکس ۳۹ یعنی بازم سرکلاژ میکنه

۱۵ پاسخ

نه خوبع۳۹

عزیزم من رحمم دوشاخه بود سرویکسک 39بود اما بعذ انتی سرکلاژم کرد دکتر گف سرویکست خوبه اکع رحمت معملولی بود نیاز نبود اما چون دوشاخ ماه های بالا ممکنه بیاد پایین میگف نمیشه ریسک کرد

نه ، بالای ۳۰ نیاز به سرکلاژ نداره

نه خوبه اگه کمتر از ۲۵ باشه سرکلاژ انجام میشه

نه😐
من ۲۸ بودم حتی استراحت مطلق هم نشدم

سونو واژینال باید انجام داد یا شکمی ک متوجه شد؟

نه بابا خوبه

نه گلم عالیه
ولی بازم بی احتیاطی نکن

ن خوبه عزیزم

ن خوبه

نه خوبع

۳۹خوبه که ولی ببین دو هفته دیگه چقدره اگه ی هو خیلی بیاد پایین حتما تا دیر نشده سرکلاژ کن

نه واسه من انتی۳۸بود،آنومالی۴۳شد

توام رحم‌ دوشاخ هسی؟

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۳ ماهگی
مامان آنا 🎀🤍 مامان آنا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته شانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری