۲ پاسخ

اوکیه

قندت خوبه حتی می شه گفت یه کم پایینه ناشتا زیر ۷۰ باشه خوب نیست ولی کلا تو بارداری باید زیر ۹۵ باشه

سوال های مرتبط

مامان زندگیم🥰 مامان زندگیم🥰 ۱۱ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان کوثر🐥 مامان کوثر🐥 قصد بارداری
مامان الیاس مامان الیاس ۷ ماهگی
مامان امیرحسین😇نورا مامان امیرحسین😇نورا ۹ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ ماهگی
مامان آراز مامان آراز ۱۲ ماهگی
مامان احمد رضا مامان احمد رضا ۱ ماهگی
مامان احمد رضا مامان احمد رضا ۱ ماهگی
مامان مصطفی مامان مصطفی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی