کسی میدونه جواب آزمایشم خوبه یانه

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم یکم کم خونی از طرفی تو ادرارت یکم خون دیده شده ولی مهم نیست زیاد دکتر راهنماییت میکنه

دفع پروتئین نداری گویا...ولی اون بالا سه تا مورد هست که مقدارشون کمه بزن نت ببین چی هستن..همون rbc وhgb و پایینیش

اینم ادامش

تصویر

کی میخپای ببری دکتر ازش بپرسی چرا خون تراک زده

چرا ازمایش دادید؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ ماهگی
مامان مصطفی مامان مصطفی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی
مامان آرین و آروین مامان آرین و آروین ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد