سلام خانما کسی میدونه قندم خوبه یانه

تصویر
۶ پاسخ

اوکی 👌

اره یه خورده چیزی میز شیرین بخور با خیال راحت

۷۱ تا ۷۵،۹۰ نرماله

خوبه نزدیک به مرز افت قندبوده

خوبه عزیزم

خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین😇نورا مامان امیرحسین😇نورا ۹ ماهگی
مامان پسري مامان پسري هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آمین مامان آمین روزهای ابتدایی تولد